GTA 5 0.447

Forum rules
new topics are not allowed in this subsection, only replies.
  • Author
  • Message
Offline
User avatar
*blah-blah-blah maniac*
Posts: 17449
Joined: 27 Dec 2011, 08:53
Location: Rather not to say

GTA 5 0.447

Grand Theft Auto V (GTA 5)

Former Patreon Early Access version.
_________________
i9-9900k, 64Gb RAM, RTX 3060 12Gb, Win7

Offline
Posts: 35
Joined: 25 Apr 2018, 08:08
Location: Germany

Re: GTA 5 0.447

Awesome, thanks for the update, Boris!

These artifacts from the previous version when NMS are turned on are completely gone for me. *edit Nope, unfortunately they're still there.

I've noticed that the wetness effect (EnableWetness) from the [RainReflections] tab is still visible after rainy weathers, is it meant to be that way?
Last edited by HULKHOD3N on 26 Oct 2020, 08:42, edited 1 time in total.
_________________
It just works

Offline
User avatar
*blah-blah-blah maniac*
Posts: 17449
Joined: 27 Dec 2011, 08:53
Location: Rather not to say

Re: GTA 5 0.447

I don't support gta5 mod, so can't tell what is in there.
_________________
i9-9900k, 64Gb RAM, RTX 3060 12Gb, Win7

Offline
Posts: 35
Joined: 25 Apr 2018, 08:08
Location: Germany

Re: GTA 5 0.447

I can understand that you're very pissed about the leak.
It's a shame though, the enhancements ENB provides do a lot to this game.
_________________
It just works

Offline
Posts: 25
Joined: 05 Mar 2014, 01:35

Re: GTA 5 0.447

latest version 0.447 creates conflicts with geforce experience alt + f1 or alt + f2 / f3 do not work and cause the game to crash.

Offline
User avatar
*blah-blah-blah maniac*
Posts: 17449
Joined: 27 Dec 2011, 08:53
Location: Rather not to say

Re: GTA 5 0.447

It's not mod incompatible, but geforce experience is. Drivers must have certain tasks to do instead of try to modify visuals, capture telemetry. What next, online store like Oculus have, huh? F* this world.
_________________
i9-9900k, 64Gb RAM, RTX 3060 12Gb, Win7

Offline
Posts: 25
Joined: 05 Mar 2014, 01:35

Re: GTA 5 0.447

Ok I didn't want to belittle your work.
I noticed this difference between two ENB(gta5), I thought why it doesn't happen on skirym ^^

good day everyone.

Offline
User avatar
*blah-blah-blah maniac*
Posts: 17449
Joined: 27 Dec 2011, 08:53
Location: Rather not to say

Re: GTA 5 0.447

Version updated, download again
Fixed crashes with some overlay tools.

PS: actually there were many silent updates last months, but who cares.
_________________
i9-9900k, 64Gb RAM, RTX 3060 12Gb, Win7

Offline
User avatar
*blah-blah-blah maniac*
Posts: 614
Joined: 29 Dec 2011, 20:05
Location: Санкт-Петербург

Re: GTA 5 0.447

Вообщем протестил новую версию, мод в целом играбельный но косяков много очень, в частности нехватка эффектов типа короны для солнца, горизонтов, настройки погод типа зимних и т д печалят.
Ночью как обычно темно очень и приходится выкручивать значения амбиентов аж до 100 без модов на погоды, а с модами на погоду аж до 200.
Настройка амбиента авто работает очень слабо как и ночь, то есть приходится ставить очень низкие значения амбиента что бы авто в частности 133 цвет были приемлимы.
Адаптация не работает с выключенным постпроцессингом игровым.
Мод до сих пор не работает если выкручивать графику на минимум, что не есть хорошо так как часть эффектов игры (что забавно постпроцессинг выключен игровой, но требует включенных шейдеров на высоко) выглядят бесполезно. Все это можно сделать через шейдеры мода намного лучше. Зачем требовать настроек графики игры мне не понятно.
Все что я увидел это наконец то мод читает шейдеры свои и их изменения в реальном времени.
_________________

AMD RYZEN 2600
Patriot DDR4 signature premium 16gb 3000ghz
MSI A320M-A PRO
Patriot burst elite SSD 480gb
hitachi HDS721050 500gb 7200rpm
Gigabyte GTX 1060 6gb

Offline
User avatar
*blah-blah-blah maniac*
Posts: 17449
Joined: 27 Dec 2011, 08:53
Location: Rather not to say

Re: GTA 5 0.447

Я впредь игнорирую ваши багорепорты. Меняйте видеокарту и не компостируйте мне мозги.
_________________
i9-9900k, 64Gb RAM, RTX 3060 12Gb, Win7
Post Reply